2016-08-21

Back to basics - kedvencek mostanában

Körülbelül április óta tervezem, hogy írok az aktuális kedvenceimről, mindegy is, mostanra sikerült összeterelnem őket egy csoportképre, mutatom, hogy kik ők. A legtöbb újravásárolt darab, ami meg nem, az csak azért nem, mert még nem fogyott el. Egyszerű, kellemes, hasznos és (nekem) különleges darabok, akiket jó ideje használgatok és szeretgetek.



YAMUNA SZENZITÍV ARCKRÉM
Most rendeltem belőle utánpótlást, egyből kettőt, annyira szeretem! Nagyon kevés is elég belőle, és szuperjól hidratál. Illatmentes, egyszerű krém, nagyon örülök, hogy rátaláltam, semmi kedvem ezek után mást használni, télre és nyárra is tökéletes. 
PULL&BEAR POTION PARFÜM
Az egyik budapesti körutamon fújtam belőle a csuklómra egy kicsit, aztán hazamentem és egész nap ezt szaglásztam, és átkoztam magam, hogy miért nem vettem meg. Végül megszereztem, és úgy érzem, megtaláltam a tökéletes nyári illatot, ennél frissebb és légiesebb parfümöt én még nem szagoltam! Az illata elég férfias egyébként, de még így is kapom a bókokat miatta. Mivel csak EDT, nem valami tartós, ez az egyetlen hibája.
ESSENCE ALL ABOUT MATT PÚDER
Szerintem nem létezik csodatevő púder, ami egész nap mattít, de eddig ez áll a legközelebb hozzá. Transzparens púder, nagyon apró szemcsékkel, tehát semmi nem látszik belőle a bőrön, mintha ott sem lenne, de mégis ott van. A legjobb.
A'PIEU PURE BLOCK NATURAL FÉNYVÉDŐ SPF45
Könnyű, olcsó, koreai. Illatanyag van benne, viszont alkohol nincs, és negyedannyiba kerül, mint a Bioderma, amit eddig használtam. Az sem volt rossz különben, de ez sokkal könnyedebb, pillanatok alatt beszívódik, ami tök jó, mert már teljesen reménytelennek láttam, hogy valaha találok egy ilyen fényvédőt. Innen rendeltem.
BABA TEJ ÉS GYÜMÖLCSILLATÚ KÉZMOSÓ
Néha a tusfürdőt, néha a kézmosót veszem meg ebből a családból, képtelen vagyok megunni, pedig általában hamar ráunok az illatokra. A gyerekkorom nyarait idézi, a nyári szünetek tücsökciripelős estéit.
LUSH YUZU&COCOA TUSFÜRDŐ
Első szaglásra belezúgtam ebbe az illatba még tavaly ősszel, aztán most már ott tartok, hogy megvettem a fél literes kiszerelést, mert én ezt állandóan magamon akarom érezni. Tusfürdőként és samponként is használom, és pinyakoláda illatban pompázom tőle. Pedig elvileg narancsos-csokis, és se ananász, se kókusz nincs benne, végül is mindegy. 
BALEA TOTES MEER TESTRADÍR
Újra és újra megveszem, mert ennél jobb, hatékonyabb és csodálatosabb testradírt még nem láttam. Télen idegen tőlem ez az illat, de a meleg hónapokban most már csak ezt használom. Nagyon friss és citrusos, durva sószemcsékkel van tele és utána testápoló sem kell. Idén nyáron a harmadik tégelynél tartok.


Hát ez a helyzet most nálam bjutifronton, különösebben nem váltogatom a termékeket, nyáron a sminkelést is minimalizáltam pár lépésre, majd amikor jön a hideg, szerintem nekiállok tobzódni a szürke színekben. Meg a makadámdiós tusfürdőmben, amit a biztonság kedvéért már beszereztem, nehogy nekem pont akkor ne legyen, amikor semmire sem vágyom jobban.

23 megjegyzés:

  1. Ohh bjúti kontent! :)))
    A baba tusfürdő/szappan nálunk is kedvenc, meg egyáltalán most a Baba tusfürdők - ezekből vettünk többféle illatút.
    Ez a balea totes meer most izgatja a fantáziámat, megtekintem majd amikor legközelebb a dm-ben járok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Száz év után újra! :)
      Egyre jobb illataik vannak a Babáéknak, idén nyáron kimaradt, de pl. a mentás-citromos is szuper, meg legközelebb a körtéset is kipróbálom!
      Jól van, vigyázz, nagyon olajos (idővel mondjuk kiszárad egy kicsit). :)

      Törlés
    2. Igens citromos mentás és a körtés is jó!
      Köszi, hétfőn kipróbáltam kicsit meglepett az állaga, de jó a hatása!

      Törlés
  2. Ez az Essence púder... jól működik, de ripityára tört, pedig nem hurcoltam magammal. Meg kéne hegesztenem egy kis alkohollal, akkor szerintem újra szeretném, de könyörgöm, ennél ennyi pénzért is lehetne tartósabb.

    Na, örülök, hogy találtál szuper mindenmentes arckrémet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó basszus, hát az fura. :/ Nekem 1x egy Maybelline púder tokja tört ketté, amikor csak szimplán a kezemben tartottam. Lehet a tiéd már egyszer leesett, mielőtt megvetted, vagy nem tudom...

      Igenigen, végre. :)))

      Törlés
  3. A Yamuna arckrémével én is szemezek (meg az ásványi alapozójukkal), mert kevert arcbőröm van, éljen! A Cuticura szenzitív arckréméért hálás vagyok neked, imádja a bőröm, könnyen felszívódik és nem zsírosítja. Hátha ennek alapján a Yamuna is bejön majd.:)
    (Egyébként kezdek betegesen tusfürdő mániás lenni...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy azt a Cuticurát lehet még kapni? Múltkor a dm-ben már csak a rövid lejáratúak között láttam. :/
      A Yamuna amúgy szerintem azért jó, mert ahol száraz a bőr, oda mehet több, ahol meg zsíros, oda kevesebb, és eddig nem nagyon találtam olyan krémet, ami ilyen szempontból "multifunkciós".
      Ójessz, akkor üdv a klubban, ebből én sem tudok kinőni. :D

      Törlés
    2. Szerintem kiárusítják, vettem belőle kettőt, hogy kitartson.:) De ezért is keresek pótkrémeket. A Body Shop teafaolajas arckréme hasonlóan könnyű és gyorsan szívódó.
      És hány megbontatlan tusfürdő sorakozik nálad? Nálam vagy négy.:D Pénteken cipőt akartam venni, megláttam az YR kirakatában a citromos-bazsalikomos radíros tusfürdőt, ééés most úgysincs radírozóm, az meg ugye létszükséglet.:D
      Tegnap V. megfenyegetett, hogy megszámolja, hány körömlakkom van - a beauty cuccok közül ez a főmánia. Szerencsére elfelejtette.:D

      Törlés
    3. Asszem most csak két bontatlan tusfürdőm van, de az YR-kör előtt igazából nulla volt, úgyhogy mindenképp te nyertél. :D Tegnap a Lidl-ben kezdtem el szaglászni a tusikat, van pár új fajta, virágos, de ott volt a pasi, úgyhogy nem mertem megvenni. :D Micsoda féket jelentenek ezek a férfiak az életünkben! :D
      A citromos-bazsalikomos illat valami fergeteges szerintem!

      Törlés
  4. Ugyanezt a Yamuna krémet használom és imádat van a köbön. Tuti, hogy ebből hosszútávú kapcsolat lesz :) Vettem múltkor az arclemosóból, a zsályásból is és azt is imádom. Lassan ki fogom futtatni otthon az egyéb termékeket és maradnak a Yamunák, Himalay herbals cuccok, ezek nekem és a bőrömnek is nagyon bejöttek :) Ja, meg a levendulás kézkrémüket is megvettem a Yamunában, az is isteni, esténként használom és szerintem még az elalvásban is segít az illata :)
    És már én is igyekszem elhasználni a nyári tusfürdőket, nálam is lassan előkerülnek majd az őszi, testesebb illatok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen csodás? :) Na, akkor legközelebb, amikor rendelek, lehet kipróbálom a lemosót is! :) Meg a kézkrémekkel is szemeztem, csak olyan hülye a kiszerelésük :D
      Most még vettem egy YR mangósat, de reménykedem, hogy még azért lesz annyi nyár, hogy elfogyjon. :)

      Törlés
    2. Én múlt héten vettem egy kókuszos Treacle Moont.:D

      Törlés
    3. Az ráadásul elég szép adag. :D

      Törlés
  5. A yamuna termékek közül csak a masszázsolajokat ismerem a leendő szakma révén de nagyon jók !Az én mostani kedvenceim a Nivea Q10 arctej ,szemkörnyék ápoló !Ja és persze a reggeli hidratáló krém! Szemceruza, szempillaspirál,szemöldökformázóból pedig alverde termékek szuperek.Tusfürdő téren most Fa megy nálam !A Baleás termékek is jók nagyon !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A masszőröm is ezeket használja, annyira jó illatok vannak! A jógi meg a narancsos, plusz a sima fűszernövényesek is, pl. a citromfű, főleg azt szoktam választani! :)

      Törlés
  6. Bjúúúti poszt, végre! :D Ez a Balea radír most engem is piszkál, venni fogok, kipróbálom. :)))
    Most én elvagyok a kólás Ziajámmal, még van egy kicsit, meg a papayás TBS tusi. :) Majd utána jönnek a nyáron vett YR-ek valamikor... :D Várnak sorukra. ;)
    És többet kéne foglalkoznom az arcbőrömmel nekem is, nektek sokkal szebb, tisztább, látszik, hogy "minden hájjal" kenegetitek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg "csak" ennyi tusid van most?:) Rémlik valami kétjegyű számú mennyiség még régebbről. :D Fejlődünk azért.
      Jó, nekem mondjuk szerencsém van a bőrömmel, korábban sem volt vele sok probléma, de tény, hogy egyik-másik kence sokat javít még ezen az állapoton!

      Törlés
    2. Dehogy ennyi :D Ezek azok, amik épp nyitva vannak. :D A szekrény továbbra is rejt vagy 20-at még, ne izgulj. :D Majd megszámolom neked legközelebb. ;)

      Törlés
    3. Huh, jól van, megnyugodtam. :D :D

      Törlés
  7. Csatlakozok én is az ujjongókhoz, de jó, hogy van ilyen poszt :)
    A Balea radírt én is nagyon szeretem, felváltva használom egy TBS-sel, és halkan mondom, de szerintem veri azt. A Baba kézmosóért is odáig voltam, nagyon fincsi az illata, de most pihentetnem kell, mert sajnos szárítja a kezem. Viszont ha vevő vagy még a nyári tusikra, a TBS papayát nagyon ajánlom. Óriási kedvenc lett :) Az ugyanilyen testvajjal fürdés után jól bebalzsamozom magam, fél óráig szagolgatom magam, majd besöpröm a "mmm, de jó illatod van"-bókokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))
      A Balea nagyon intenzív, gyanítom, ez valakinek már sok, de ha már radírozunk, csináljuk rendesen, nem? :D (persze továbbra is azt gondolom, hogy a törölközőnél jobban semmi nem radíroz:))
      Ó, egyszer kaptam egy mintát a papayás testvajból, hogy az milyen finom!! Jövő nyárra akkor már inkább, de megjegyzem! :)

      Törlés
  8. Oké, akkor a Yamunát, a Babát és a Lusht most jól megjegyzem magamnak. :)
    Én most egész jól állok tusfürdőtéren, de attól félek, hogy ősszel előbújik belőlem a hörcsög, és megint betárazok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, az ősz szerintem veszélyes lesz ilyen szempontból. :D jó kis pihe-puha illatok, nyami. :)

      Törlés