2016-02-04

Things I Love Thursday #55

Mindjárt indulok életem első gokartozására, addig gyorsan elmesélem, hogy mi jók történtek velem a héten! Könyves szempontból továbbra sem vagyok a helyzet magaslatán, bár a Tündérkrónikák első részének újraolvasását borzasztóan élveztem. Lehet az aktuális olvasmányom helyett inkább nekiállok a második résznek, vagy valami ütős kriminek, amire képes vagyok tartósan odafigyelni.

http://posywillow.tumblr.com/post/138499329907

+ Keserű ébredés újraolvasás - mert már nagyon nem volt kedvem egyik megkezdett könyvemhez sem.
+ További szülinapozás és csajos összejövetel.
+ Kipróbáltam a guaranát és nagyon hatásos! (Legális szer, lassú felszívódású koffein :D)
+ Továbbra is imádok olaszra járni, tök jó, hogy már van miért várni a hétfőt.
+ Megjelent az első cikkem a coolbookz.hu-n! :)))
+ Valami tuti nem stimmel, mert ezt a Taylor Swift számot hallgatom állandóan.
+ Hetek óta egyre egészségesebben eszem, nem is nagyon kívánom a szemét kaját. (És már híztam egy kilót. :D)

És felétek?

14 megjegyzés:

  1. ♥ vége a szessziónak! jó, a mai utolsó vizsga nagyon rossz volt, rég éreztem ennyire megalázva magam, de vége-vége-VÉGE!!!
    ♥ A százéves ember, aki..., hú, nekem nagyon bejött ez a könyv!
    ♥ már csak kettőt kell aludni és Dortmund :D
    ♥ hétfő-kedd-szerdán a nagy Budapesten leszek és olyan jó lesz, szuper szállást találtam airbnbn, lesz barátnőzés (kettő is!), Moziünnep (A kis herceg és kipróbálom az egyedül mozizást), Ikea húsgolyók, űrkiállítás, és a legjobb: Mosolyka-előadás! :D meg persze a kedves :D jövő héten majd jövök ugyanezekkel a tilt-listára :D
    ♥ csomó-csomó olvasás vár rám. nagyon fontolóra veszem, beiratkozzak-e újra a veszprémi könyvtárba, megéri-e arra a pár napra vagy maradjak a kindlinél, de lehet győz a könyvtár :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó utat neked, Zsófi, remélem, tetszik majd az egyedül külföldön-téma! :)
      Várom a beszámolódat! :)

      Törlés
  2. Végre valaki a könyvmoly brigádból, akinek a svéd húsgolyókon kívül a svéd humor is ízlik. :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Cicamica, kéretik legközelebb a szülinapi zsúrokat úgy összeállítani, hogy ne hiányozzon a bálról. Könyvmolyoknak kifejezetten ajánlottak az magyar nyelvért rendezett bálok. :):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs is báli ruhám amúgy :D
      Sok szülinap volt most egyszerre, úgy tűnik, mindenki ilyenkor születik. Remélem, azért csodás társaságom nélkül is kellően élvezhető volt a buli. :)

      Törlés
  4. Ó, én tavaly gokartoztam először, szerintem jó buli. :)
    Gratula a cikkhez. :)
    Az olvasási kedved meg szép lassan majd visszatér, addig meg ha azt érzed, Tündérkrónikák vagy krimi kell, akkor hajrá! :)
    Én most erre a Swift számra kattantam rá: https://www.youtube.com/watch?v=JLf9q36UsBk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az első kör alatt annyi férfi arroganciát, lekezelést és bunkóságot kaptam az arcomba, hogy inkább többet nem mentem. :D
      Ez a Taylor Swift szám is tetszik, de pssszt. :D

      Törlés
  5. Gratu az új megjelenési felületedhez, nem ismertem még ezt az oldalt, de figyelni fogom! :)
    Nekem sikerült majdnem minden nap gyümölcsöt ennem, te miket száműztél az étrendedből?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Új az oldal, remélem, jó kis bloggá növi ki magát. :)

      Ügyes vagy! :) Most én is tolom a gyümölcsöket, amin sokat segít, hogy heti 2x van gyümölcsnap a melóhelyen. :) Most a kenyérről próbálok leszokni (meg a többi hasonlóról), meg az ebédem is olyan helyről jön, ahol egészséges kajákat főznek tök jó köretekkel, szóval alakul... meg nasizni se szoktam már (csak a szülinap táján estem kísértésbe, de hát a torták!!:D).
      Kár, hogy még semmi eredménye, de kitartó leszek! :)

      Törlés
  6. Én is csatlakozom :), Gratulálok az első cikkhez!!

    Taylor Swift, hihi... akkor megnyugodtam, hogy nemcsak velem van baj :D :D. Én a Blank Space számáról nem tudok lekattanni egy ideje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Ó, a Blank Space is tetszik, csak annyira fülbemászó, hogy egész nap azt dudorásztam, amikor meghallgattam. :)

      Törlés
  7. Gratulálok a cikkhez, milyen szuper dolgok történnek veled! :)
    Szerintem nagyon várja már a testünk a tavaszt és az étkezést is ennek megfelelően alakítjuk ilyenkor, nem? Én pl. napok óta rá vagyok kattanva a salátákra :) meg a narancsra is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is tök örülök ennek, majd még jönnek továbbiak is! :)
      Igen, lehet, hogy ez is benne van. :) Meg az én testem azt is várja nagyon, hogy pár kilóval kevesebb legyen:D
      A salátákkal én is egész jól elvagyok most, remélem, mindkettőnknél sokáig kitart ez az állapot! :D

      Törlés
  8. Ha a hétvégén valamelyik könyvmoly leány az ajakformáló helyett az alakformálót használná:
    http://welovebudapest.com/programok-budapesten/toltott.hold.gasztrovikend

    VálaszTörlés