2015-07-02

Things I Love Thursday #24

Túl izgalmas hírekkel most nem tudok szolgálni, beletemetkeztem a kis bookworm-létembe, júliusban rengeteg könyvet szeretnék elolvasni, illetve nézegetem a jobbnál jobb akciókat, meg némelyik kívánságlistás könyvemmel úgy vagyok, hogy most AZONNAL kell, holott az időmbe most nagyon nehezen férne bele bármi más könyv, mint amiket itt szépen beterveztem (még listát is írtam arról, hogy mit kell elolvasni a közeljövőben, lehet poszt is lesz, mert szeretjük a listákat, nem?). 


+ lasertag pénteken mint csapatépítés, most is tökjó volt, izzasztó és izomláz-generáló, és akcióhősnek érzem magam, amikor 5 mp-n belül lelövök három embert
+ szombat reggeli a Csücsökben a molyos lányokkal. Bundáskenyér, hideg mango chai (mmmm), kellemes idő, csak a szokásos.
+ megszereztem életem első eos ajakápolóját: mandarinos, bár kicsit temperaszagú, ha csak a kis búbot szagolgatom; egyelőre tesztelem, aztán majd beszámolok a milyenségéről (spoiler: pár nap után nincs szerelem)
+ kellemes hétfő esti edzés, ez most visszaadta a mozgásba vetett hitemet :)
+ kedves leárazások az Árkádban, beszereztem néhány szuper cuccot, majd még kell futnom pár kört később is, amikor tényleg úgy hajítják utánam a ruhákat.
+ olvasgatás: Gyönyörű titkok múzeuma - kis hiányérzetem van, de nálam Hoffman elég alacsonyra tette a lécet A tizenharmadik boszorkánnyal, úgyhogy nem voltak nagy elvárásaim, egyébként nagyon hangulatos könyv. Haladok Franzennel is.
+ 2 friss könyv landolt nálam tegnap a Libritől: a Barcelona árnyai és az Amíg a lányod voltam. Melyikkel kezdjem? :)
+ könyvtárból is jött két könyv: a Tünékeny illúziók és a Velence útvesztői. Már csak dupla ilyen hosszú napok kellenének és akkor el is tudnék olvasni mindent.
+ és hogy legyen valami más is mint könyv, egy kis zene mára, direkt nem a klipet szúrom be, mert hiába érzem én a '80-as éveket, Brandon ezt szerintem kicsit túltolta, illetve szőrtelenül igen hülyén néz ki.

És felétek?

7 megjegyzés:

  1. Nálam is hasonló a helyzet - a társadalmi életem most nulla, csak olvasok - de frusztrtál és már szervezem a programokat, mert nem bírom én ez, hát nyár van!! :D
    Olyan jó, hogy van több blogger, akivel összejártok, jó lenne ha itt Szhelyen is lenne valami hasonló közösösség, de túl kicsi ez a város ahhoz - egy szhelyi könyvesbloggerről se tudok (magamon kívül :D).
    Engem a Barcelona árnyai érdekel jobban, én azzal fogok kezdeni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó lenne valamit a nyárból is érzékelni, bár én előre látom magam előtt, hogy a hétvégén becsukok minden ajtót és ablakot és próbálom otthon átvészelni a kánikulát, így is rettegek a hétfői 35 foktól :O
      Pedig azért Szombathely sem olyan kisváros! (Mellesleg a mi társaságunkból se mindenki blogger...:))
      Neked is jön a Barcelona akkor, tök jó!

      Törlés
  2. Nekem most nem szabadna se könyvet, se ruhát venni, hogy legyen pénzem a mininyaralásokra, de nem lesz egyszerű ellenállni. :)
    Bundáskenyér, hmmm, enni kéne a hétvégén. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerőőőős.... de én annyi mindent vennék most :D aztán mindig emlékeztetem magam, hogy valami másra kéne félretenni, ami hellyel-közzel sikerül is, de néha elkap a gépszíj. Amúgy ha valamikor, akkor most érdemes ruhát venni, én 15ezer ft-ból nagyon jól bevásároltam tökjó cuccokat, szóval még annyira nincs is lelkiismeret-furdalásom.

      Törlés
  3. A Barcelona árnyaival kezdj, szerintem! :)
    Nagyon szuper heted volt, még ha azt mondod, hogy inkább a könyvek felé húz majd a júliusod, szerintem akkor sem lesz unalmas az élet :D
    Nagyon tetszik ez a Csücsök, biztos jók lehetnek ezek a tali, ilyen reggelizésen még soha nem voltam, pedig baromi aranyos ötlet. És a bundáskenyér nálam is abszolút favorit, ezer éve nem ettem sajnos.
    Egyébként sokszor gondolkozom ezen az erős késztetésen, hogy vajon miért van? Mármint hogy egyszerre mindent olvasnánk, könyvtárból is harácsolunk, veszünk is és mégis szinte minden hónapban van valami amire erős ösztönt érzek, hogy innen-onnan lecsapolják :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Azzal kezdtem végül :)) Eddig tetszik, Barcelona nagyon átjön, de nem egy finomkodó könyv, a főhős (nyomozó) is elég megosztó karakter, na majd meglátjuk, hogyan alakul.
      Gondolom Bp-n Dunát lehet rekeszteni hasonló tökjó reggelizőhelyekből, de most már mi is fejlődünk, egyre több jó hely nyílik! Mindenesetre egy ilyen bőséges reggeli igazán szívmelengető dolog tud lenni. :) A bundáskenyér meg főleg, bár a környezetemben mindenki sikít, aki megtudja, hogy porcukorral eszem :D

      A késztetés szerintem csupán annyi, hogy szerelmesek vagyunk a könyvekbe és az olvasásba, ami néha kicsit erősebben kijön, máskor meg hálisten annyira nem. :D És minden újdonságra (na jó, nem mindenre) nagyot dobban a szívünk, meg olvasunk egymástól jó kis értékeléseket (én most mindjárt pl. megrendelem a Fedőneve: Verityt :)).

      Törlés