2015-07-19

Az 5 legjobb barátom a dögletes melegben

Annyira adja magát ez a poszt, és épp ezért gondolkoztam, hogy egyáltalán megírjam-e, de idén kivételesen szuper nyári termékekre bukkantam, amelyek hű társaim olyan napokon, amilyen például a mai. Bár a kánikulával nem vagyunk túl jóban, még mindig jobban érzem magam ilyenkor, mint hóviharban vagy nulla fok közeli hőmérsékleten, sokkal kevésbé érzem magam korlátozottnak nyáron, még akkor is, ha egész nap ömlik rólam a víz. 

1. Cuticura Skin + Balance Shine Control hidratáló krém

Télen és tavasszal az érzékeny bőrre kifejlesztett illatmentes verziót használtam, a rettentő kánikulában viszont ez az uborkás és teljesen folyós lotion a megmentőm. Nagyon ritkán találkozom olyan mattító krémmel, amelyben nincs alkohol, de ebben nincs, nekem nagyon tetszik az is, hogy ennyire folyik, de csak nyáron tudok ilyesmi hidratálókat használni. Amúgy nem hiszek a mattításban, de ha ezt kenem fel reggel, később fénylik át a bőröm. 


2. Baba tusfürdő menta és zöldcitrom illattal

Épp a napokban ittam egy mojitót, aztán másnap megvettem ezt, és tökéletesen felidézte bennem azt a koktélt. Tavaly is volt egy ilyen tusfürdőm, szerencsére most is eszembe jutott, hogy létezik, most ezzel vigasztalom magam, miután az Yves Rocher boltban nem lehetett bazsalikomos tusit kapni. 


3. Rival de Loop Hydro aqua spray

Ez egy rém egyszerű, aloe vera kivonatot is tartalmazó vizes arcpermet, és egyben életünk megédesítője például ezen a remek napon. Beraktam a hűtőbe, úgyhogy rendszeres időközönként odafáradok és a hideg vizet magamra fújom, ami körülbelül 3 másodpercnyi boldogságot ad. Tudom, miért nem rakok spray-s flakonba csapvizet... nos, azért nem, mert ennek nem pumpás, hanem hagyományos spray-s adagolója van, ami sokkal nagyobb felületen szórja szét a vizet, így valamiért kellemesebb. 


4. The Body Shop teafaolajos krémes arctisztító

Imádom a krémes lemosókat, a teafaolajjal meg amolyan love/hate viszonyban vagyunk, de most éppen őt is kedvelem. A hőség idején a bőröm megőrül és olyan dolgokra képes, amire az év többi részében soha, úgyhogy nagyon jó szolgálatot nyújt ez az arctisztító, külön örülök, hogy nem szárítja a bőrt egy cseppet sem. Meg annak is, hogy miután lemosom, kellemesen hűsítő érzést tapasztalok az arcomon. 


5. Sun Ozon napozás utáni testápoló

Tudom, tudom, nem kéne olyasmit kenni a bőrömre, amiben alkohol van, de egyrészt ezt a termék megvásárlásakor pont nem figyeltem, másrészt van az úgy, hogy nem érdekel. A testápoló illata elég férfias, de nyáron megőrülök az ilyen illatokért, egyébként ebből a vonalból a tusfürdőt is kimondottan szeretem. Testápoló nélkül nem bírok meglenni, akármilyen meleg is van, de ettől nem tör rám semmilyen fullasztó érzés, mert nagyon könnyű a krém állaga és hűsíti is a bőrömet.




Mellesleg óránként frissítem az időjárás-widgetet a telefonomon, hátha a meteorológus egyszer meggondolja magát azzal kapcsolatban, hogy jövő héten egész végig ezt a hőfokot kell elviselnünk.

Ti hogyan vészelitek át a kánikulát?

20 megjegyzés:

  1. Hú, ezek jó cuccok, a Babás tusfürdőt meg fogom majd szagolgatni! Majd veszek is belőle, ha jó lesz, nálunk úgysem lehet kapni. Veszprémben is fel kell építsem a tusfürdő kollekcióm. :D (Erős kezdésként, míg a repülőtértől eljutottam a Deákig, ahol találkoztunk Attilával, már három Yves Rocher tusfürdővel felszerelkeztem... pedig csak azért léptem be a KöKibe, hogy szóljak, más címre küldjék ezután a képeslapokat). :D A Rossmannba is be kell nézzek, én is szeretnék valami napozás utáni testápolót, bár én inkább valami zseléset, és alaposan fel kell térképezzem a saját márkás dolgaikat. Nálunk nincs Rossmann, Pesten ritkán mászkáltam magam, és pasival drogériában nézelődni... De most meg közel is van, időm is lesz, a héten már le is csaptam a minden blogger által felmagasztalt körömlakklemosójukra. :)

    Amiket én szeretek most: tusfürdőből: Yves Rocher málnás (az, amiben magok vannak), YR grépfrútos, a kék naptej-illatú Balea. Hawaiian Tropic naptej, arcra valami Avonos. És nekem is van ilyen vizes fújkálóm, LRP csomagban volt, csak mindig elfelejtem használni, most már tényleg ideje lenne. Kedvencem még a repülő, miközben tegnap hazafele ültem a kellemes légkondiban, elképzeltem, milyen lenne most egy napot rohadni a buszon, meg még egyet vissza. :) És azt hiszem, a Balaton is a kedvenc lesz ezen a nyáron, évek óta most fürödtem benne először, és szerintem sokat fogok/unk járni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehogy hiányod legyen tusfürdőből! :)
      A grapefruitos YR-t én is imádom, bár engem könnyű megvenni grapefruit-illattal. :) az arcfújkálót használd csak, ilyenkor csodálatos. Ezt még a pasim is használja, épp fújkálja a fejét, miközben ezt írom, mert elromlott a klíma :D
      Tök jó, hogy tudsz repülővel is járni, gondolom árban se nagyon vészesebb, mint a busz.

      Törlés
  2. Szívemből szóltál az arcpermettel kapcsolatban. Nekem a dm-es változata van/volt meg, de a most a La Rocher- Posay utazós kiszerelését használom és bár nem gondoltam volna de sajnos tényleg jobb mint a drogériás változat pedig azt hittem csak jól csengő reklámfogás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom elképzelni, hogy mi lehet a különbség ezek között cuccok között, de elhiszem, hogy van. :)
      Ez a RDL nagyon kis minimál, de másra nincs szükségünk :)

      Törlés
  3. A Cuticura arckrémet már én is használom egy ideje, és teljes love! Még a Glamour napokon vettem meg, bár kupont nem tudtam felhasználni hozzá, de amúgy is tök olcsó. Én is tapasztaltam a mattító hatását. :)
    Egy ilyen arcpermetet én is szeretnék beszerezni, már csak azért a 3 másodperc hűsölésért is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tök jó, eddig senkit nem ismertem, aki ismeri a Cuticura termékeket :D Tényleg nagyon pénztárcabarát és rengeteg van benne.
      Jó cucc ez az arcpermet, főleg ha épp a hűtőből veszed ki :)

      Törlés
  4. Nekem tusfürdőben most a Balea Limette-Aloe Verás az alap, még másnap reggel is érzem, ha este használom. Hidratálónak az Alverde Aqua ilyenkor remek, kár, hogy nincs benne fényvédő, mert arra nagy szükségem van a májfoltjaim miatt... Tegnap pedig vettem szüleimnek jó minőségű lóbalzsamot forte változatban, a kék hűsítő fajtát, na az de jó! Hajra továbbra is remek nyáron a Svédcseppes sampon, nagy szerelem, alig zsírosodik a hajam ettől, pedig máskor 40 fokban...borzalom volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglep, hogy ilyen tartós az illata, a Baleák nekem mindig olyan hamar elszállnak. De ez jó hír. :) Normális fényvédős arckrémet én még nem találtam. Amiben 30-50 faktor van, az rohadtul fullasztó, a többi meg szerintem nem sokat ér, mondjuk a 42 faktoros bb krémemmel is sikerült májusban leégnem a 17 fokban.
      Na azóta se vettem ilyen sampont, pedig egyszer nagyon felcsigáztál vele, csak sajna nem vmi elérhető, majd gyógyszertárban meglesem.:)

      Törlés
  5. Pont ma gondolkodtam azon, hogy igen-igen, nagyon meleg van, főleg városban, de mégis szabadabbnak érzem magam, mint télen. Ráadásul inkább napsütés, mint latyakos szürkeség...

    Nekem most a megmentőm a Vichy utazó kiszerelésű termálvizes permete, igaz, mindjárt kifogy, de már gondolkodom akár más márkából az utánpótlás beszerzésén. Meg nekem most nagyon jól esik az YR almás radírozó tusfürdője, frissebbnek érzem magam. Arckrémezésre még mindig nehezen veszem rá magam, most már tényleg találnom kéne valamit, amit szívesen használok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, bele se merek gondolni, hogy egyszer újra lesz tél :/ Inkább a dögmeleg. :)
      Arckrémet abszolút nem szoktál használni?

      Törlés
    2. Néha-néha, de egyszerűen mindig ellébecolom, meg még keresem az igazit, amit tényleg szívesen kennék magamra. :)

      Törlés
  6. Ha engem kérdeznek, ezerszer inkább a tél, bár idén meglepően jól bírom a meleget, azért inkább húzok még egy pulcsit és bebugyolálom magam, mint hogy lekaparjam a bőröm is... Most amúgy örülök a légkondis munkahelynek, pár hete még majd' megfagytunk bent, de most el tudom viselni cserébe, hogy nem kell kint lennem. Otthon gyakorlatilag csendesen pácolódok

    Én egy Balea fluidot használok az arcomra, vagyis használnék, de már azt sem bírja el :D elvileg mattít, gyakorlatban francokat, viszont nagyon jó pattik ellen, este használva reggelre egész jól lehúzza a gyulladást. Van benne alkohol, de egész korrekt helyen.
    Tavaly vettem egy kis kiszerelésű Sundance napozás után cuccot, ami alkoholmentes, meg is lepődtem :) most el is kél itthon, a barátom nem kicsit leégett, úgyhogy kenem ezerrel. Lehet, hogy veszek egy napozás utáni tusfürdőt meg valamilyen vizes sprayt is neki, utóbbira mindig kíváncsi voltam, miért jó, hát most majd kiderül.

    Ja, és a Biovanne 50-es fényvédőm túl zsíros, még a karomon is zavar, nemhogy az arcomon :|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A légkondi remek találmány :))) otthon tegnap már csak egy helyben feküdtem, még az ücsörgés is kifeszített. A hideg engem se zavarna annyira, ha közben sütne a nap és nem lenne fél ötkor koromsötét.
      Néztem, van valami tök jó Sundance cucc, ami napozás utánra való, testvaj-szerű, legalábbis olyan tégelyben van, kíváncsi vagyok, az milyen. (Bár már nem égetem le magam a napon.)

      Biovane fényvédőt ne is mondd.. egyszer próbáltam ki, de azt hittem, megfulladok!!

      Törlés
    2. Láttam azt a testvajszerűt, nekem is szimpi, de nem tudom, tartok tőle, hogy nem elég könnyű az állaga miatt. Ma voltam Rossmannban és a Sun Ozonnak is van néhány szimpi napozás utáni cucca, pl láttam zuhanyzás közbeni testápolót. Egész izgi a kínálat :)

      Rohadtul bosszant a mocsok, remélem, amit testre kinéztem (Herbária), az működni fog arcon is, mert már tényleg nem tudom, mivel próbálkozzak. Legalább drága nem volt, de nem akarom elhinni, hogy semmi nincs emberi árkategóriában, ami használható lenne. Te találtál valami ígéretes fényvédőt arcra?

      Törlés
    3. igazad lehet, mindenesetre nyári testvajnak lehet, hogy jó (még ha nem is napozás után:)).
      Nem, sajna nem ismerek jó és elviselhető fényvédőt. Az egyik nappali krémemben van (ziaja sensitive), de egyrészt nem sok, asszem 20spf, másrészt, az sem olyan könnyed, bár a Biovane-nál lényegesen jobb :D viszont mellette sikerült már szarrá égetni a fejem.

      Törlés
  7. Én inkább a "belső" hűtésben hiszek, literszám iszom a citrom-lime vizet, egész nap gyümölcsöt és zöldségeket eszem, és igazából éhes sem vagyok. Kávéból is jegeset iszom napközben, sőt csináltam KV-jégkockát és azt iszom hideg tejjel :) Szerencsére az irodában és otthon is van légkondi, úgyhogy befogom a szám és nem panaszkodom a hőség miatt, azt a félórás utat a kettő között meg ki KELL bírnom :)
    Az Yves Rocher tusfürdőket én is sajnálom hogy nem kaptam, még csak picik sem voltak a boltban. Viszont ezer hála és köszönet az aqua spray-ért, tuti ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, egy szép adag dinnye nagyon jól le tud hűteni, az tuti! :) Meg persze a fagyi is:)
      Hú, tök jó, hogy otthon is van klímátok, nekünk csak friss és ropogós szigetelés a házon, de egy picit talán az is segít.
      Akkor ezek szerint nem csak Győrben van hiány az YR új cuccaiból. A webshopban még kaphatóak, nem tudom, miért nem szállítanak a boltokba.

      Törlés
    2. Ó igen, vízvízvíz... fel nem fogom, más hogy bírja ki néhány pohár itallal egész nap, én gyakorlatilag vedelek ilyenkor.

      Törlés
  8. Ebben a melegben szelektív lett a memóriám. Se a kupont nem használtam el, se a vizes fújós spray-t nem vettem meg. ÁÁÁ. Pedig szeretem a Rossmann saját cuccait. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős a szelektív memória :D rutinból élek ilyenkor. :)
      Az arcpermet amúgy épp akciós, gyorsan fel is tankoltam belőle. :)

      Törlés