2015-05-14

Things I Love Thursday #18

Egyszerre lusta és zizi a hetem, minden napra jut valami plusz rohangálás meg némi idegeskedés, pedig tök nincs kedvem ezekhez. De nem baj, már csak 6,5 munkanapot kell kibírni a szabiig, csak azt nem tudom, hogy a macskával mi lesz, amíg nyaralunk. Nem akar valaki beköltözni hozzánk pünkösd hétvégén? Esküszöm, kitakarítok előtte. 

ez az új kedvenc színem
+ péntek esti pizza + bloody mary kettecskén
+ JOY-napos szerzemények és szombati könyvtárazás
+ befejeztem A marsit - szerettem, de főleg Mark miatt, amúgy nagyon sok mindenbe bele tudnék kötni
+ a kiscicák átköltöztek ide a dombra az iroda mellé, az egyik már be is kóválygott az ajtón, kupacban alszanak, és nagy az érdeklődés irántuk, a végén még mindegyiknek lesz gazdája
+ gyümölcsnap a munkahelyen heti 2x, egyelőre téli hangulatú növényekkel
+ végre megszereztem az álomfényképezőmet, egy Samsung NX3000-t. Fehér és nagyon okos (úgy értem, tele van okos és "fiatalos" funkciókkal, pl. Wi-Fi, felhajtható kijelző, NFC meg biztos sok minden más), még csak korlátozottan próbálgattam, de hétvégén belevetem magam a fényképezésbe, szóval mostantól a blogon is szép képek lesznek majd.
+ dörgés-villámlás
+ vettem pumpát az YR boltban a testápolómhoz, meg ha már ott jártam, elhoztam egy zöldcitromos tusit is, aminek a flakonban sokkal jobb az illata, mint felhabosítva, de azért egynek elmegy
+ este megyünk Bödőcs Tiborra!

És felétek?

15 megjegyzés:

  1. Nekem eddig is tetszettek a képeid. :)
    A kiscicák nagyon aranyosak, én is hazahoznék egyet. Csak a kutya nem örülne. :D
    Mi a tesómmal Kiss Ádámra szeretnénk menni május végén. Nem drága és a szórakozás garantált. :)
    A dörgés-villámlás nekem kifejezetten negatívum, mindig félek, hogy a házunkba csap. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :))) A minőséggel általában nem voltam elégedett, de most már azzal se lesz szerintem gond.
      Milyen kutyátok van?
      Kiss Ádámot is csípjük! Élőben még sokkal viccesebbek a fiúk, vagy csak jobban ütnek a poénok, nem tudom. Hát, ez a mai nem volt olcsó, de mindegy, úgy döntöttem, élményeken nem spórolok. :D
      Csak nem csap bele a házba :) főleg, ha van a környéken magasabb :)

      Törlés
  2. Instagramon már olvadoztam a kicsicsák miatt, jaj én hazavinném az egyiket sőt még hozzátok is beköltöznék :D
    Okosfényképezőről is várom az új képeket, én is szeretném majd a nagy nikon mellé egy ilyen kisebb okosat :)
    Itt is volt világ tegnap este, csak lestem a sok villámot, bár csak a fényét láttam mindig, magát a villámot nem csíptem el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, egy jó kis győri hosszú hétvége? :D Mondjuk lehet, hogy ha eltöltenél pár napot Lajossal, többé nem akarnál macskát.
      Majd még azért jól meg kell tanulnom ezt a gépet, mert auto módban is tök fasza képeket csinál, de van rajta egy rakat beállítás, gondolom ki kéne használni. Amúgy tök jó kicsi, és nem is nehéz (vagyis az objektív kicsi az). És pikkpakk átmennek a telefonomra a képek wifin keresztül, meg lehet a mobillal irányítani az exponálást, na majd kísérletezem :)
      Nálunk egész éjjel dörgött/villámlott, mondjuk akkor már annyira nem örültem neki, este viszont nagyon hangulatos tud lenni. :)

      Törlés
  3. Én az YR-boltban narancsos tusfürdőt vettem-még nem próbáltam ki, viszont a barackos testradírt igen, és imádom!!! Olyan igazi őszibarack illatva van semmi felturbózott műillat, és nem az az éles szemcsés testradír amitől ordítasz tusolás közben, hanem olyan fincsi, aprók.

    TBS-boltba is betértem, és mivel tök egyedül voltam az eladó minden figyelmét nekem szentelte, rám kent hatszáz féle cuccot, és csak mondta...mondta... végül megvettem a zöld teás családból a nagy testvajat, parfüm, vagy ahogy az eladó mondta kölni jelenleg nem kapható zöld teás illatban:-(( ez egy kicsit lehangolt. Vettem még egy e-vitaminos sorbet krémet, ami valami hihetetlenül jó!!!! Mondtam a csajnak, hogy vízhiányos a bőröm, és ha nem fog rendesen hidratálni vissza hozom és a fejére húzom a tégelyt :D:D De tényleg nagyon király!!!

    Aztán kiszámoltam, hogy pont egy buszjegynyire való pénzem van, és hazafelé vettem az irányt:-(

    Cicák-LOVE!! Márciuban költözött be hozzánk egy kiskutya, így egyelőre cicázásban nem gondolkodom, pintyet vagy papagájt szeretnék de férjem szerint még egy csicsergő, cserregő lakó nem kell:-((( Hiába mondtam neki, hogy a zebrapinty csak annyit mond, hogy PITTY,PITTY,PITTY :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp szagolgattam a barackosat is tegnap, és sajnálkoztam, hogy miért nincs belőle sima tusfürdő vagy testápoló (főleg!!), mert radírból nálam dunát lehet rekeszteni.

      Tényleg ilyen jó az E-vitaminos cucc? Nagyon tetszik különben, mekkora ez? Sehol nem találom a honlapon a kiszerelést.
      Hát igen, a TBS-ben az ember hajlandó kifosztani a saját pénztárcáját :/

      De jó, milyen kutyusotok lett? Minden kisállat aranyos, legszívesebben farmot nyitnék :D

      Törlés
    2. Na, a Floridai narancsos tusfürdő kiállta a próbát, nagyon klassz, remekül habzik, és olyan illata van mint a frissen facsart narancslének:-))

      TBS-tényleg a testradírokból lehetne tusfürdő változat is!! Milyen igazad van.
      A testápolókért annyira nem ugrom, az én száraz virgácsaim testvaj után kiabálnak.

      E-vitaminos cucc-megnéztem neked a tégelyen az van, hogy 50ml nem túl nagy kiszerelés de kevés kell belőle, elsőre nagyon fura a textúrája, de bevált, mert felkenés után (vékony rétegben) egész nap nem húzódik a bőröm!! És nagyon finom illata van.
      Én csak dicsérni tudom, ha valamikor TBS közelében vagy menj be, és próbáld ki! :-)

      Törlés
  4. Ja, a kutya!!! A lényeg lemaradt. Palotapincsi. 5 hónapos, a szemünk fénye:-))) Múlt nyáron elvesztettük a 12 éves pincsinket, és férjem eddig bírta, hogy utána sírok, ezért Nőnapra ez volt az ajándék.:-)
    Először úgy volt, hogy csak elmegyünk megnézni...na ahogy megláttuk eldőlt a dolog, ráadásul úgy örült nekünk mintha tudta volna, hogy a gazdik vagyunk, bebújt a kabátomba és ott is maradt:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor gratulálok az új kutyushoz :))) Lehet, hogy egy cica túl is nőné előbb-utóbb, azért a pincsik nem óriásiak :D
      Az tök jó, amikor érzed, hogy egy kisállat ilyen rövid idő után ragaszkodik hozzád, áá, imádom az ilyet :)

      Na akkor legközelebb megnézem a narancsos tusit is, most a ziaja narancsoson gondolkoztam, de óriási üveg, sose fogy el...
      Köszi a TBS cuccról az infókat, még gondolkozom! :)

      Törlés
  5. Ja és nem TBS testradír hanem YR.-:P

    VálaszTörlés
  6. Tetszik az új kedvenc színed, nálam is bejövős. Pont tegnap mentem el munka után egy kis vásárolgatásra, mert egy pocsék munkanap és agyfelhúzós kollégák után úgy gondoltam megérdemlem és néztem a nyári színeket. Úgy látom, hogy ez a szín az idei trend :) Ehhez képest egy türkiz és rózsaszín pólót vettem csak, viszont láttam egy ilyen színű blézert, ami nagyon tetszett.
    De jó lesz Nektek a kiruccanáson, és nagyon klassz masinát vettél. Nekem semmi ilyen speckó fotóaparátom nincs, lehet, hogy itt lenne az ideje a beruházásnak.
    YR-s gránátalmás tusfürdőjét használom most, olyan gyorsan fogy, viszont az illata nagyon bejövős. Legközelebb majd én is választok valami új illatot tőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig fel se tűnt, hogy vannak ilyen ruhák, de akkor majd jól körülnézek, mert imádom ezt a színt! A vásárlás néha nagyon jó gyógyír tud lenni agyfelhúzás ellen, bármilyen sekélyesnek is tűnhet (nekem nem az), szóval megértelek. Ma engem is felidegesített, hogy egy 30 fős cégnél micsoda rögös út vezet addig, hogy egy utalás megtörténjen, de mindenhol vannak csodák :D
      Majd ha próbálgattam a gépet, beszámolok a tapasztalatokról, de már most látom, hogy a kompakt gépem meg ez ég és föld. Szóval ha szeretsz fotózni, akkor hajrá. :) Ezek a cserélhető objektívesek nem is olyan drágák, mint a tükrösek, és ráadásul csomó tök jó funkció van bennük :)
      Gránátalmást még nem szagoltam, pedig imádom a gránátalmát, hogy lehet ez? :)

      Törlés
  7. Isteni ez a szín. :)
    Én eddig is szerettem a képeid, de nagyon kíváncsi leszek, mit tud majd ez a csodagép. :)

    Nekem most egy kis betegeskedés belerontott az egyébként elég jó kis hetembe. Mostanra kezdem összeszedni magam, muszáj is vagyok, ma este bulizás lesz. Vicces, hogy régen abszolút nem voltam bulizós típus, most meg már harmadik hete megyek, és nagyon élvezem, és jövő héten is kinéz egy koncertezés... Most vagyok fiatal vagy mi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy eddig is tetszettek, de most majd még szebbek lesznek, teljesen odavagyok a kis csodagépért :)

      Sokan betegek mostanában, remélem közben kikeveredtél belőle, és a buli is jól sikerült:) Sosem késő elkezdeni :D

      Törlés
    2. Azóta sikerült meggyógyulni is, a buli meg fergeteges volt. :) Hát igen, meg na, még csak 26 éves vagyok, bőven van még időm. :) Egyáltalán nem bánom, hogy eddig olyan volt az életem, amilyen.

      Törlés