2015-03-02

Magyar Könyvek Viadala - I. forduló: borítók

A Magyar Könyvek Viadala második alkalommal indul útjára, a szavazássorozat célja a kortárs magyar művek népszerűsítése; és idén nekem is lehetőségem volt jelölni néhány könyvet, írót vagy éppen borítót az egyes kategóriákba. Mivel nem viszem túlzásba a magyar könyvek olvasását, naprakész meg végképp nem vagyok, a 2014-es felhozatalból csak néhány kategóriában tudtam kedvencet választani, értelemszerűen nem jelöltem olyan könyvet, amelyet nem olvastam (például egyetlen 2014-ben megjelent magyar könyvet sem olvastam, szóval ez a pikszis nekem rögtön kiesett). 
A nomináló forduló lezárult, a szervezők leszűkítették a jelölteket, úgyhogy nincs más dolgotok/dolgunk, hogy kiválasszuk a kedvenceinket az egyes kategóriákban és szavazzunk!

Már lehet szavazni az év legszebb borítójára, az én jelöltem nem került be (A boldog hentes felesége), de így is találtam olyat, amelyik tetszik (meg egyik-másik esetén nézek értetlenül, de már rájöttem az idők során, hogy kicsit más az ízlésem, mint az átlagnak). 

Katt a képre és szavazz!

Az esemény honlapján vagy a Facebook-oldalán minden infót megtaláltok a Magyar Könyvek Viadaláról, például azt is, hogy mikor indul a szavazás az egyes kategóriákban. Annyit már elárulhatok, hogy március 4-től az év fordítójára adhattok le voksot, de a jelöltek listája majd csak aznap derül ki. Egyébként idő van, mindegyik szavazás 1-1 hónapig tart. 

Szavazás kezdete: március 1.

Szavazás kezdete: március 4.

Az év ismeretterjesztő könyve
Szavazás kezdete: március 7.

Az év mesekönyve
Szavazás kezdete: március 10.

Az év szépirodalmi könyve
Szavazás kezdete: március 13.

Az év ifjúsági könyve
Szavazás kezdete: március 16.

Az év szórakoztató könyve
Szavazás kezdete: március 19.

Az év elsőkönyves debütálása
Szavazás kezdete: március 22.

Az év írónője
Szavazás kezdete: március 25.

Az év írója
Szavazás kezdete: március 28.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése