2015-02-01

Januári szépségposzt

Abból látszik, hogy milyen rohadt hosszú volt a január, hogy úgy érzem, ezer éve lökdösöm arrébb az üres tubusokat meg flakonokat, hogy a hónap végén összeállhassanak csoportképpé. Kezdem is velük, januárban magamhoz képest eszméletlenül sok mindent elhasználtam, kérlek, veregessétek meg a vállam. Jövő hónapban azért nem kell ilyen teljesítményre számítani.
És ahogy 2014 végén ígértem, idén külön tálalom a kencés és a könyves havi zárásokat, az előbbibe bezsúfolom az üres flakonokat is (örömtáncot jártam, amikor végre belepakoltam őket egy zacskóba és kidobtam az egészet). 

Végeztem velük:




Yves Rocher regeneráló balzsam: párszor már leírtam, hogy milyen elégedett vagyok az YR balzsamokkal, ebben épp mandula- és szőlőmagolaj található, szilikon viszont nincs benne. Az illata nem valami kellemes, de azóta próbáltam két másik hasonló balzsamot is, sajnos ez azokról is elmondható. (Mentségükre mondom, hogy nem marad meg a hajban a szaguk.) Őt és a társait újraveszem, nagyon jól együttműködnek a hajammal.
The Body Shop Rainforest Shine sampon: szilikon-, szulfát- és parabénmentes, mindezek ellenére is nagyon jól tisztít, semmi hiányérzetem nem volt hajmosás után. Az illata egy régi Zara parfümömre emlékeztet, amit már nyilván nem lehet kapni, szóval imádtam. Szuper sampon, viszont elég drága, és annyival azért nem jobb a költséghatékonyabb társainál.
Johnson & Johnson babasampon: ezt az ecseteim tisztításához vettem, bár nem tudom, minek, gyanítom, bármilyen sampon megfelel erre a célra, főleg, hogy ez a példány aztán pont az a kategória, amit babákon tuti nem alkalmaznék. Nem veszem újra.
Ziaja kólás tusfürdő: csak azért mutogatom, mert ki akarom dobni az üveget. A maradékot áttöltöttem a kézmosós flakonomba, szeretem, ha kólaillatú a kezem. :) Tusfürdőként hamar meguntam, továbbra sem tudom méltányolni a fél literes kiszerelést.
Baba tusfürdő zöldcitrommal és mentával: nagyon nyári illat, pont mint a frissen szedett menta, stimulálja az agyamat, mert ez nagyon az én illatom. Bár a Baba cuccokkal nem igazán szimpatizálok, mert kicsit szárítanak, ezt nyáron lehet, hogy újra fogom venni.
Joanna grapefruitos testradír: dm-ben fellelhető párszáz forintos testradír, nincs benne semmi szuper anyag, ráadásul a szemcsék is műanyagból vannak, mégis szerettem ezt, annyira, hogy újra is vásároltam, csak most epres kivitelben. Jó sűrű, hatékonyan radíroz, nekem nem szárította a bőrömet.
Yves Rocher ragyogó szépség sampon: egynek elment, de nekem a szaga nagyon vegyszeres, és úgy éreztem, hogy a kelleténél kicsit jobban szárítja a buksimat. Inkább a márka más samponjaival próbálkozom, ezt nem venném újra.


Balea Face Arclemosó krém: nulla, semmire nem jó, reggeli "arctisztításhoz" használtam el. Nem szedi le a sminket, pedig próbáltam többféleképpen is használni, eredménytelenül. Tuti nem veszem újra. (Amúgy kedvem lenne trollkodni a Krémmánián, ahol azon megy a sírás, hogy nem habzik. Könyörgöm, benne van a nevében, hogy krém, nincs benne habzóanyag, mégis miért nem veszel akkor egy gél állagú lemosót vagy habot?)
Dove regenerating nourishment kézkrém: ha nem lenne szörnyű Dove szaga, ő lenne a tökéletes kézkrém. Kellően sűrű, nem hagy irritáló réteget a bőrön, viszont nagyon jól hidratál, még télen is. Az illatát nehezen viselem, egyébként újravenném.
Nivea pure&natural deo (jázminillattal): Az "esti" deóm, nincs benne alumíniumsó, éjszaka amúgy sem futom le a maratont, így ilyenkor ez bőven elég, egyébként az illata is kellemes, friss. Már be is szereztem az utánpótlást.
Isana Secret Rose deo: bemutatom akkor a kedvenc deómat, ő az. Kicsit csóróbb koromban vettem le először a polcról (300 ft alatt kapható a Rossmannban), mert tetszett az illata, aztán azon kaptam magam, hogy újravettem, mert tök hatékonynak éreztem. Amikor elkezdtem összetevőket nézegetni a termékekben, megnéztem a flakon hátulját, és láttam, hogy nincs benne alumíniumsó, ami szinte teljesen hihetetlen. Kb. 3 éve folyamatosan újraveszem, fogom is.  
Balea szemkörnyékápoló lótuszvirág kivonattal: a harmadikat vettem már ebből, ez elég sokat elárul a hozzá fűződő viszonyomról. Illatmentes, könnyed, jól hidratál, én ennél nem várok többet egy szemkörnyékápolótól.
Max Factor Facefinity All Day Flawless alapozó: az aljából már nem tudtam több trutyit kinyerni, de az a helyzet, hogy nem is sírok miatta. Az első alapozóim egyike volt, akkor elégedett voltam vele, mert nem tudtam, mik várnak rám a nagyvilágban. Egyik nap felkentem egy utolsó adagot belőle, és nagyon utáltam. Nem néztem ki természetesen, de photoshoppoltan se, nagyon kiemelte a pórusaimat. Nem értem a körülötte zajló hisztériát.

Elpezsegtettem egy Lush Cinders fürdőgolyót is, amelyben robbanószemcsék vannak, szóval hangosan pattognak a vízben, még a macska is odakapta a fejét, hogy mi a fene van. Isteni az illata, a karácsonyi kollekció része volt. Meg egy Luxury Lush Pudot is, két részletben, nagyon kellemes, édes illattal töltötte meg a fürdőszobát, egyébként felejthető.

Kedvencek:





Lush Hot Toddy tusfürdő: nekem akkor kezdődik a karácsony, amikor a Lushnál végre minden ünnepi cucc féláron kapható. Idén is kihasználtam ezt (illetve lehet, hogy ez még tavaly volt), és legalább fél évre betáraztam. A tusfürdők közül ez tetszik a legjobban, amikor fázom, annyira jól esik ebben a fűszeres, kicsit forraltboros illatban megmártózni! 
Yves Rocher makadámdiós tusfürdő: Nehéz volt választanom, de nekem ez a legkomfortosabb illat mind közül. A többi YR csodáról bővebben itt, imádom mindet.
Golden Rose nude lakk: Nita kedves lepett meg vele karácsony előtt, nagyon tapsikoltam neki, azóta már többször is felkentem, tökéletes nude lakk. Köszi, Nita. :)
Koniac szivacs (ebay): Az eredeti verzió kb 2000 forintba kerül, az ebayen ez egy nullával kevesebb. Összehasonlítási alapom nincs, de az 1-2 dolláros verziót a szívembe zártam. Arctisztítás végén ezzel mosom le a maradék cuccot a fejemről, kellemesen masszíroz és élénkíti a vérkeringést az arcomban, de nem dörzsöl annyira, hogy irritálja a bőrömet. Nyilván lehet élni nélküle, de én örülök, hogy rátaláltam.
Body & Soul mandulás testvaj: Ugyanebből az illatból használtam már tusfürdőt meg testápolót, mindegyiket szerettem, télre viszont inkább a testvajakat preferálom (bár ennek az állaga inkább krémsajtos, ha maradni akarunk a tejtermékek analógiájánál). Az illata mesés, az ára barátságos, Müllerben lehet kapni, ha valakit érdekel (sokféle illatban). 

Nektek mik voltak a kedvenceitek a hónapban?

25 megjegyzés:

  1. A fentiek közül nekem bejött a dove kézkrémje, még nálad olvastam hogy jó ez a lila, és amikor féláron volt a rossmannban be is szereztem :)
    YR - termékek közül a selymes tápláló sampont imádom - olyan jó illata van, és elég sokáig meg is marad, tegnap kipróbáltam a málnás hajecetet, szép selymes és isteni málnaillatú lett a hajam. Tobzódom a jó illatokban :D

    Deók közül nekem most a dove parabén meg minden rossz mentes deója jött be - illata nincs nagyon, de nem izzadok tőle.

    Alverdés szemkörnyékápolót igyekszem most elkenni, mert kaptam anyától helia-d-set, ami sokkal jobb :D Meg így vagyok a baleás vadrózsás nappali arckrémmel, aminek elég intenzív az illata.

    A pár napja vett rossmannos 3féle körömreszelő/polírozóval vagyok most nagyon elégedett, olyan szép sima lett a körmöm felülete, hogy csuda :D
    Hétfőn meg akciósak lesznek a rossmannban a rimmel lakkok... lehet megnézem mi a kínálat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd akkor kipróbálom a tápláló selymes sampont is (a hajecetet nem merem, nem szedi le a festéket?)
      Jaj, nem értem, ezeket a Balea krémeket mér kell úgy agyonparfümözni, ráadásul többnyire nem túl kellemes illatokkal rakják tele őket. A szemkrém kb az egyetlen, ami szagtalan, én naiv, megvettem a hasonló csomagolású arckrémet is, de közük nincs egymáshoz.
      Láttam instagramon a szép körmeidet:) néha én is nekik esek a polírozóval, de mindig az a bajom, h gondolom attól még vékonyabbak lesznek a körmeim, és az nálam már durva. De muszáj időnként lepolírozni őket.

      Törlés
    2. Hát erre nem gondoltam, de jelentem még megvan a hajamon a festék :)) Egy kicsit 'elzsírosította', ezért max pár hetente fogom használni.
      :D (most még nem is festettem ki őket, had pihenjenek, meg annyira tetszik h szép simák)

      Törlés
    3. Oké, akkor jó! Az én hajam imádja ledobálni mindenféle hasonló szer nélkül is, aztán nem akarom fokozni :)

      Törlés
  2. Ez a flakonozás tök jó, legalább látja az ember, hogy használja is a cuccait! :) Jó sok minden kifogyott. Érdekes, hogy mindennek az alján van szinte, én mindig kifacsarom az utolsó cseppeket és elöblítem őket, igaz én mániákus szelektív szemétgyűjtő is vagyok. :D

    Nekem bejött ez az I love my planetes YR sampon, már jópár flakonnal vettem, most is épp azt használom, de ha nem tetszik, van még csomó féle és azok is szilikon meg parabénmentesek. :) Hamamélist próbáltad már? az is YR, én mondjuk csak folyékony szappant szoktam belőle venni, de mintha lett volna valamikor egy samponom is tőlük.

    Ebben a hónapban nem sok mindenfélét vettem szerencsére, de most nagyon imádom az Elseve egyik hajpakolását, 2-3 perces nagy tégely, régebb óta megvan, de most kenegetem bőszen, finom az illata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, és olyan hihetetlen elégedettséggel tölt el a tény, hogy ennyi mindent sikerült elhasználni! :D Épp ma jutott eszembe, hogy milyen hülye jellemem van, hogy mindenből hagyok egy cseppet, vagy a kajából egy falatot, a teából/kávéból egy kortyot... nem tom mi ez a hülyeség. Biztos azért van, mert a búcsúzkodást is utálom, és ezért nem szeretem a "dolgok végét". :D
      (Amúgy mi is szelektíven gyűjtünk, de ezekből a flakonokból már annyira elegem volt, hogy csak bevagdostam egy zacskóba, aztán ki a kukába)

      Egy YR-t (vmelyik zöld, csalános) használok most, nagyon jóó! Szóval jönnek még ezek az utcámba. Hamamélis cuccokat még szerintem nem próbáltam.

      Ügyi vagy, hogy nem vettél sokmindent januárban, remélem sikerül követnem a példádat februárban :) (bár most totálisan ráálltam arra, hogy utazásra gyűjtök, szóval hajrá katacita)

      Törlés
    2. Hm, ez pszichológiailag érdekes :D :D
      Zöld és csalános, kipróbálom legközelebbi YR vásárláskor :)
      Hú, hova utazol, csak nem Velence lesz a célpont? Hajrá Katacita!

      Törlés
    3. És tök jó illata van, olyan nagyon zöld!:)
      Köszi, hát, belőttem egy célnak azt, meg azért "családi" utazás is kéne, a pasimnak beígértem Amszterdamot idénre (a beígérés azt jelenti, hogy kivételesen nem erőszakolom rá Olaszországot:D), úgyhogy lesz mire félrerakni!

      Törlés
  3. Jaj, úgy örülök, hogy a hónap kedvence lett ez a lakk, akkor sikerült jót választani. :)

    Nekem most kedvenc lett az essence BTNG fedőlakkja, mert bár nem tudom, mennyivel hosszabbítja meg a körömlakkok élettartamát, de szép fényes felületet ad és nagyon gyorsan szárad, nem lesz párnalenyomatos a körmöm.

    Én most vettem meg ezt az YR sampont, eddig nem rossz, mintha kicsit kevésbé viszketne a fejbőröm, de még nem használom túl sok ideje. Meg megvettem az általad ajánlott Nivea hajhabot, csak mindig elfelejtem használni. :D

    Kézkrémnek én most az egyik Alverdés testvajat használom egy essence-szel felváltva, nagyon brutálisan kiszáradt a kezem, ezzel a kettővel sikerült nagyjából helyrehozni. Az illata ellenére is ki fogom próbálni ezt a Dove-ot.

    Pénteken csaptam egy kisebb bevásárlást, akkor vettem vattakorongot (a Rossman saját márkása az igazi számomra), egy essence ezüst szemceruzát, egy RDL körömlakkot, egy essence szempillaspirált (ez utóbbit már kipróbáltam, az árához képest nem is rossz, bár nekem egy kicsit nagy a keféje) meg kipróbálom a Schwarzkopf hajszínezőjét, mert bár nagyon szeretem a L'oreal Cating Creme Gloss-t, de a vörös szín abból sajnos nagyon ereszt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, sikerült, nagyon szeretem :)
      Pedig a hajhab jóóó :) Mondjuk én sem használom minden alkalommal, most, hogy rövidebb a hajam, nem is lapul le úgy, de egyébként tényleg csodát művel :)

      Jó lesz, ha már véget ér a fűtési szezon, mert az én bőröm is totál ki van száradva... utálom, hogy folyton viszketek, meg a kezeim is olyan nyomik... A Dove illat amúgy nem büdös, csak én nem szeretem különösebben, olyan öreges szerintem. De a kézkrém maga jó!

      Mennyi jót vettél!
      Nekem Schwarzkopf festékem van ,de az is nagyon hamar lekopik, pedig rendes festék. Aztán lehet, hogy a hajam gáz, mondjuk régen nem volt vele ilyen gond, ráadásul most már nincs is világos szín a hajamon sehol (mármint a mostani festés alatt), szóval lehet a festék a béna...

      Törlés
  4. Facefinity-m nekem is volt, és nem lett a kedvencem :(
    Nyáron vettem, és tiszta pattanásos lettem tőle, aztán félreraktam egy időre, mert lehet hogy a bőröm nyári zsírossága is okozta, vagy együtt a kettő, ki tudja... Télen újra felkentem, semmi bajom nem lett, viszont akkor meg a téli bőrszínemhez nem passzolt. Szóval odaajándékoztam egy barátnőmnek, hátha neki több szerencséje lesz vele.
    Nekem most a januári nagy-nagy kedvenc az nem egy bolti kence, hanem a ricinusolaj, amit olívaolajjal keverve pakolászok a hajamra, hogy megszűnjön a fejbőröm szárazsága és viszketése. Eddig bevált és azt kell mondjam soha ilyen puhának nem éreztem még a hajam :)
    Jajj, és el ne felejtsem megemlíteni hogy én is garázdálkodtam a Lush-ban (meg a Pupa-ban, meg a Naillandban, meg az YR-ban is), és vettem levendulás habfürdőt (A French kiss), aztán még egyet, szóval ezt is kinevezem januári kedvencnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ezt a Facefinityt nagyon sokan szeretik! Szerintem nagyon semmi extra, vagyis annál még rosszabb is... nem éri meg az árát.
      Ezek az olajos pakolások nagyon jók tudnak lenni, én is a fejbőrre kenem az olajat, így télen jól jön! A ricinust mennyi ideje használod? Attól elvileg gyorsabban is kell majd nőnie a hajadnak, bár nem tudom, mennyire igazak ezek a városi legendák :)
      Egy Lush nekem is becsúszott... :) Pupában mit vettél? Végre egy bolt, ami Győrben is van, szóval majd lehet elnézek, mert a krémes szemfestékei izgatnak. :)

      Törlés
    2. 3 hete használom, minden vasárnap délután ülök a kanapén és filmet nézek pakolással a fejemen legalább 2 órát, nagyon vicces látvány lehetek zuhanysapkás fejjel :) Hallottam hogy hajnövesztő, nekem alapból gyorsan nő a hajam, és rengeteg van így is, szóval ez annyira nem érdekes, de remélem a viszketésemre hosszú távon gyógyír lesz.
      Pupából eddig 2 körömlakk és egy krémes matt szemhéjfesték jött velem, az egyik lakk EGY rétegben fed, bár ár-érték arányban nem túl jó vétel, mert 1000 ft körül van és csak 5 vagy 6 ml. De minőségre jó. A szemfestékek viszont gyönyörűek, és nagyon-nagyon jó minőségűek, végighúzkodtam egy csomó tesztert és nagyon sokáig megmaradt a nyoma a kezemen még kézmosás után is, a krémes-matt pedig amit vettem, egy álom, nekem nagyon tetszett. Világosbarna, most nálam mindenben nude mánia van :)

      Törlés
    3. A körömlakkokat úgyse használjuk el soha, nem? Vagy nem tudom, te hogy vagy vele :) Akkor szépen meggyőztél te is a krémes Pupa szemfestékről, a Krémesen szép az élet blogon olvastam egy tesztet, és az alapján is már beindult a nyálelválasztásom. Tök jó, hogy vannak matt nude színeik, azok az én kedvenceim is. :) A nude nagyon kifinomult tud lenni (persze nem a ruha nélkül szaladgálásra gondolok:D).

      Törlés
    4. KB 10 éve volt utoljára hogy elhasználtam egy körömlakkot, szóval van benne némi igazság :)
      Ha mész Pupa-ba, legyen róla poszt. Vagy legalább egy instagram fotó ;)

      Törlés
    5. Nekem is csak az alaplakkok fogynak :)
      Okés, valami mindenképp lesz, csak jussak el a Pupába:)

      Törlés
  5. Mostanában kezdtem próbálgatni az Yves Rocher termékeket. A Makadámdiós tusfürdő szerintem is nagyon klassz. Én kifogtam egy kamillás test-arc és kézápolót, kézre és testre bejött az arcomnak túl zsíros.
    Ajánlom a Hamamélis tusfürdőt! Az én vízhiányos bőröm imádja.

    Ma láttam h a TBS pedig új mákvirágos cuccait. Kíváncsi vagyok az illatukra.

    VálaszTörlés
  6. Ja sampon én Yves R. csalános samponját választottam, nekem tetszik az illata, és a hajam is szép fényes és puha lesz hajmosás után, sajna pont a lényeges dologban teljesít rosszul, vagyis ugyanúgy zsírosodik a hajam mint eddig...:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kamillás cucc nekem is megvan, arcra tényleg durva. Egyébként jó, olyan niveás illata van, csak szebbek az összetevői :)
      Köszi, legközelebb rendelek ebből a tusiból is.
      A csalános sampon bejön nekem is, hát, csodát egyik se tud művelni sajna... én rozmaringolajat teszek a samponjaimba, de lehet csak beképzelem, hogy picit javít a zsírosodáson... Meg sajna el is nyomja a samponok illatát.
      Na majd mesélj, ha lesz lehetőséged megszaglászni a mákvirágos TBS-eket, nem tudom elképzelni, milyenek lehetnek!

      Törlés
    2. Oké, amint eljutok egy Body Shop üzletben szaglászom:-)
      Remélem lesz az Yves R. boltban kamillás krém, mert még nem láttam, ami most fogyott el azt pedig a webáruházból rendeltem.

      Törlés
  7. De jó, hogy ennyi mindened elfogyott! Most nálam is ez a cél, a fogkrémből sikerült úgy kifogynom, hogy elfelejtettem utánpótlást venni :)
    Én pénteken egy ici-picit elcsábultam az YR-ban, de hát ki szerettem volna használni a törzsvásárlói kupont, így azon vettem a micellás lemosót (szuper amúgy!), meg egy gránátalmás tusfürdőt és egy makadámdiós szájápolót. Ebben a hónapban megvettem még a Labello málnás lip butterjét, ami illatra szuper, rúzs helyett is, viszont nekem egy idő után összegyűlik a számon, akármilyen keveset teszek rá, ellenben az YR-t beszippantja a szám. A makadámdiósnak is isteni az illata!
    Ezt a GR lakkot megnézem magamnak, ezer éve keresem a tökéletes nude árnyalatot.
    Örülök, hogy eddig úgy tűnik bejött a csalános sampon, nekem lassan utánpótolnom kell majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem micellás lemosóból kamillás van, Yves R. ajándékba kaptam egy pici flakonnal, és szereti a bőröm!

      Szájápolót még nem mertem tőlük venni, de lehet majd teszek egy próbát valamelyikkel.

      Törlés
    2. Azért jött is a helyükre sok minden! :)
      Makadámdiós ajakápoló...megjegyzem magamnak. :) A labello kerekekkel folyton kacérkodom, de mindig arra jutok, hogy ilyen tégelyes izém annyi van, ezek szerint nem is annyira bejövős?
      A micellás lemosóból neked melyik van, Nikkincs?
      Csenga, én is kaptam ajándékba tőlük egyet, de az enyém valami teás asszem, nem rossz, de annyira nem vagyok oda érte.

      Törlés
  8. Nem, nekem annyira nem jött be, pedig az illata szuper, meg a fénye is, csak valahogy nem szívódik fel, ellenben az YR-val ilyen gondom nincs.
    A hidratáló micelláris víz 2 in 1 a hivatalos neve - eddig jónak tűnik, elég kevés kell ahhoz, hogy szépen letisztítsam vele az arcom.

    VálaszTörlés
  9. Oké, akkor egy darabig még tuti hanyagolom ezt a labellót. A stifteseket nagyon utáltam (kivéve amikor még csak azt lehetett kapni :)), szóval ezért is vagyok szkeptikus.
    Akkor majd legközelebb ezt a micellást is megnézem, a drogériás verziók mondjuk nem nagyon jönnek be...

    VálaszTörlés