2013-10-20

Fürdőszobai üresedés #1

Tudom, tudom, találjam már ki, hogy milyen blogot akarok vezetni, de én már eldöntöttem: ez az enyém, az olvasás és a szépítkezés nem zárja ki egymást, úgyhogy ezúton kérek elnézést a néhány férfi olvasómtól, szerintem egész nyugodtan nyomjatok egy ikszet a lap tetején - meg azok a nők is, akiket nem érdekel az ilyesmi. Én szóltam. 

A bejegyzés apropója az, hogy egész sokféle termékből préseltem ki mostanában az utolsó cseppeket, ezeken fogok most végigszaladni, hátha más is okul a tapasztalataimból. 


Ahogy írtam a listát, nem volt nehéz észrevenni, hogy mennyi Avon kencét használtam el, viszont mostanra leálltam az ő termékeik vásárlásával. Nem sok minden maradt, amit még mindig rendelnék tőlük, legfeljebb a rúzsaik és a szilikonos hajvégápolójuk.
1. Avon Naturals őszibarackos arcradír - nem tudom, gyártják-e még egyáltalán, régóta megvolt már nekem ez a radír, csak közben mindig használtam másfélét, és sokszor hanyagolódott szegény. Biztos van ennél jobb is, de a célnak szerintem megfelelt, és már az is nagy szó, hogy kárt nem tett a bőrömben, mert tudnék olyat is említeni (pl. a Clean&Clear Morning Energy arcradír).
2. Avon Solutions Complete Balance arckrém - Ha nem használnék alapozót/BB krémet, nagyon szeretném ezt a hidratálót, mert olajmentes, isteni az illata, és tényleg mattít, viszont egyrészt tele van parabénnel (ez az új hisztim), másrészt pedig az arcra való sminkekkel nincs túl jó barátságban. Ahogy rákentem az alapozót, kukacokban jött le a barna trutyi a fejemről, még akkor is, ha tartottam egy kis szünetet a kettő között.
3. Avon Solutions Youth Minerals szemránckrém - amíg várok az ebay-ről rendelt pandás krémemre, próbálom kipréselni az utolsó csíkokat ennek a tubusából. Komoly következtetéseket nem tudok levonni a használata után, mivel elég rendszertelenül kenegettem vele a kezdetleges ráncaimat. Az állaga ideális, egyszerre könnyű és gazdag, jól hidratálja a szemkörnyéket. Én azért még keresgélek tovább. (És várom a pandát!)
4. Avon Super Drama szempillaspriál - Olyan érzésem van, hogy borzasztó hamar elfogyott ez a spirál, de lehet, hogy csak az idő telik túl gyorsan, egy biztos, nálam ritkán fogynak ki a szempillaspirálok, inkább megunom őket, és veszek egy másikat, és a régit elfelejtem. Ezért is lepődtem meg, amikor legutóbb ezt kinyitottam, és nem adta ki azt a jól ismert cuppogós hangot. A legtermészetesebb hatást produkáló spirálom volt, ami tudom, sokak szerint nem egy biztató tény, én azonban egészen megszerettem a fura, csavart keféjét, de újravenni azért nem fogom.
5. Avon After Sun nyugtató balzsam - A végére ezt is úgy megszerettem, pedig eleinte nem igazán voltam kibékülve az illatával. Elméletileg ez egy napozás utáni krém, én kentem is magam vele rendesen, miután a Balatonon szénné égtem, ennek ellenére kétszer(!) foszlottam le ugyanazon a területen, pedig azt ígérte a leírás, hogy megakadályozza a hámlást. Szerintem inkább csak elfedi. Testápolónak viszont tökéletes, úgy gondoltam, nem várom meg a következő nyarat a felhasználására, inkább ezzel kenegettem magam fürdés után. Könnyen beszívódik, vajszerű az állaga, az illata pedig édeskés, nyári. Folyós testápolót többet nem veszek, ez biztos, ezek a sűrűbbek, kevésbé vizesek sokkal szimpatikusabbak.
6. Avon szemkontúrceruza - Ez nem fogyott el, gyanítom, hogy még rengeteg van benne, viszont a csavarókája tönkrement, így nem tudom használni. Szomorú vagyok, mert nagyon szerettem, jóóó fekete meg tartós is, könnyű volt vele dolgozni. Arra is gondoltam már, hogy egy kalapáccsal széttöröm, és a belsejét belepasszírozom valami tégelybe, mert elég jó minőségű festék, sajnálnám, ha kárba veszne.

És akkor szakadjunk le az Avonról, a jövőben biztosan kevesebb terméket használok majd tőlük, bár otthon van még egy-két flakon sampon, hajvégápoló, arctisztító, miegymás, amit még ki kell végeznem.

7. Garnier BB krém SPF 15 - Ez volt az én első BB krémem, mennyire örültem, hogy feltalálták! Az alapozót úgyis utáltam (igen, ez már csupán múlt idő), ám szükségem volt valamire, amitől picit egységesebb lesz a bőröm, vagy legalább a a szemem alatt látható reggeli fáradtságot elfátyolozza. Sokan szidják a szegény Garnier BB-t, főleg az első, nem olajmentes változatot, nekem viszont nem volt vele semmi problémám, igaz, összehasonlítási alapom sem. Egyelőre nem tervezek újabb BB-re beruházni, és még az is rejtély, hogy ha mégis megteszem, ezt a márkát választom-e.
8. L'oreal Triple Active bársonyos tonik - Nagy szerelem volt, de a közelmúltban olyan tulajdonságairól szereztem tudomást, amelyekkel korábban nem foglalkoztam. Ronda összetevők, parabének, rossz, rossz. Pedig tényleg nagyon szerettem és két teljes flakonnal elfogyasztottam belőle. A pozitívumai közé sorolnám a tényt, hogy nem tartalmaz alkoholt és tényleg bársonyos lett tőle a bőröm. Meg persze a sminket is könnyedén leszedte. 
9. Batiste száraz sampon sötét hajra - Óóó, téged mennyire szeretlek! Tényleg, oldalakon keresztül tudnék áradozni erről a csodáról, annyi szörnyű reggelen átsegített már! Ha száraz sampont akartok használni, ezt vegyétek. Minden másnap használom és szerintem nagyjából fél évre volt elég. A hajam pedig komolyan frissen mosottnak tűnik tőle, az más kérdés, hogy én tudom, hogy csalok, és a kinézetétől függetlenül engem zavar, hogy nem az. Rendelni az asos.com-ról tudtok (ingyenes szállítás).
10. Ziaja Narancsolajos bőrradír - Ebbe elég, ha csak beleszagol az ember, és máris szerelembe esik. A szemcséi tökéletesek, pezsdítik a vérkeringést, közben pedig megcsapja az orromat az a fantasztikus (fanta, haha) narancsillat..! Mennyei. Viszont hónapok óta nem látok ilyet sehol, úgyhogy ki kell találnom, hogy mit használjak helyette.

Egy-egy termék kivégzése bizonyos - némileg ismeretlen - okoknál fogva elégedettséggel tölt el engem. Talán azért, mert akkor van lehetőségem egy másikat kipróbálni, nyilván nem kell magyaráznom, hogy micsoda öröm tud lenni egy új flakon/tégely/tubus/stb illatozó kence. Az meg talán még jobb, amikor nem akarok másik márkával kísérletezni, mert annyira bevált az, amit elhasználtam, lásd pl. Batiste. Valójában elég kevés terméket tudok felsorolni, amelyeket újra és újra megvásárolok, de összeszedem ezeket, és lesz majd ebből is egy poszt. 

6 megjegyzés:

  1. Én örülök, hogy erről is írsz, mert én is olvasok szépségblogokat, és mindig elmosolyodom, mikor egy-két helyen látom a kommentjeidet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) akkor nagyon ugyanazokat olvashatjuk, mert elég ritkán merészkedem el a kommentelésig.
      Mindenesetre örülök, hogy nem váltottam ki ellenérzést a szépséges témával:)

      Törlés
  2. Én ezeket a bejegyezéseidet is szeretem olvasni :) Ráadásul a blogod alatt meg is jegyezted, hogy "már nem csak olvas" :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, köszönöm a megerősítést:)
      Igenigen, valamikor tavasz körül váltottam, csak szegény blogot most olyan identitászavarosnak érzem, de ha nem bánjátok, akkor marad is ilyen:D

      Törlés
  3. Én szeretem ezeket a bejegyzéseidet is. Az a vicces, hogy így olyan dolgokra is meghozod a kedvem, amire alapból nem lenne (pl a kézkrémet azért használom csak télen, mert utálom, ha zsíros a tenyerem - még ha nem is lesz az, akkor is úgy érzem).
    Jó, hogy írtál a Batiste száraz samponról, régóta gondolkozom azon, hogy kipróbálok egyet. A 400 ml-es tart ki fél évig, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök :) Amúgy én is azóta vásárolok összevissza minden hülyeséget, amióta elkezdtem blogokat olvasni a témában, és olyan dolgokat veszek meg, amikre amúgy azelőtt egyáltalán nem volt szükségem, most viszont már létfontosságúnak tartom őket! (Ami persze röhej:D)

      Nekem 200 ml-s Batiste-om van, az se kicsi ám! És az bírja fél évig (nálam). Vettem egy nagyot is, de az óriási, a mostani fürdőmben el sem férne :)

      Törlés