2013-07-18

Újabb lista - 65 könyv, amit el kell olvasnod a húszas éveidben



Mint tudjátok, lista-megszállott vagyok. Ma egy újabb verziót fedeztem fel a Pinteresten, pedig a cikk már két hónapos. Sok közülük meg sem jelent (még) magyarul, de nem baj, mert van egy molyos polcom, ahová felpakoltam azokat a könyveket, amelyek szerintem igazán megérnének egy magyar kiadást. Viszont a listának köszönhetően találtam néhány - magyarul is megjelent - regényt, amelyekről eddig még csak nem is hallottam, menetelnek is a várólistám felé. A képre kattintva megnézhetitek a hatvanöt könyvet, nekem eddig ezek voltak meg:

1. Donna Tartt: A titkos történet
2. Kazuo Ishiguro: Ne engedj el...
3. Ernest Cline: Ready Player One
4. Sylvia Plath: Az üvegbura
5. Murakami Haruki: Világvége és a keményre főtt csodaország

5/65, nem rossz, hmm? Igaz, ez az öt könyv igazán meghatározó olvasmány volt az életemben. Érdekes lista, bár a vége felé sok a vers meg van pár non-fiction is, azok már annyira nem csigáznak fel, de néhány könyv a 65-ből már eleve szerepelt a várólistámon, ami most naná, hogy bővült egykét tétellel.

Nálatok is ilyen jó az arány, vagy csak én vagyok béna?

5 megjegyzés:

  1. Megnyugtatlak, nekem se sokkal jobb az arány, 4/65. :)

    VálaszTörlés
  2. Oké, én egyet olvastam, és a Sandman első részét. :)

    VálaszTörlés
  3. Jól van lányok, megnyugodtam. :)
    Mellesleg nem rossz lista szerintem, tetszik, hogy nem a klasszikus értelemben vett klasszikusokat vonultatja fel.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ez a lista, nekem 6/65 az arány, de most sok könyv felkerült a várólistámra! :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor eddig te vezetsz :) Örülök, hogy hozzájárultam közvetetten a várólistád növeléséhez :)

    VálaszTörlés