2013-02-10

First World Problem hegyek


Egész nap hisztis vagyok, és még holnap mennyire az leszek! Pénteken beültem a fodrásznál a hajmosóba - keratinos hajkiegyenesítésre - és amikor a lány közölte, hogy három (!!!!) nap múlva (értelemszerűen hétfőn) tudok visszamenni egy utókezelésre, és addig nem érheti víz a hajamat, esküszöm kiborultam. Úgy ültem végig a két órát, miközben a hajam eggyé vált a kakaós-büdös egyenesítő cuccal, hogy azon gondolkoztam, hogyan fogom megoldani ezt a hatalmas problémát. Egészen a procedúra végéig tartogattam a mentőkérdést, ez tartotta bennem a lelket: száraz sampont ugye lehet? Nem, azt is hanyagoljam. Úristen!
Kétnaponta mosom a tincseimet, közben néha száraz samponnal is befújom, sajna muszáj. Ma is rosszul vagyok magamtól, az előbb az édesem idejött megpuszilgatni, majd láttam, hogy a szeme a homlokom fölé téved, egyből rákiáltottam szegényre, hogy NE NÉZD A HAJAM!!, nem értette mi bajom van, közölte, hogy nem vagyok normális. Apukám szerint Afrikában éheznek a gyerekek. Tudom, én meg közben egy vérbeli First World Problemmel küzdök, persze ez legyen a legnagyobb bajom.
Mindennek a tetejébe az előbb megláttam a Nutellás üveg alját belülről.
Legyen már holnap fél öt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése