2012-11-13

Végre teljesült egy vágyam...

...azaz megjelent magyarul az egyik könyv, ami miatt korábban úgy hisztiztem: a Perks of Being a Wallflower. (Nem is hallottam volna erről, ha Nita nem írja meg ezt a szuper posztot).
Nyáron elkezdtem angolul, de végül hagytam inkább, mert egyrészt pont valami hülye emléket kötök hozzá, másrészt meg - és ezt nehezebb bevallanom - rájöttem, hogy nem szeretek angolul olvasni. Hiába az eredeti nyelv, egyszerűen mégsem jön át úgy, ahogy magyarul igen.
Nagyjából azonnal berendeltem az Alexandrától viszonylag röhejes áron, amint megtudtam, hogy ez így létezik drága anyanyelvemen. Kaptunk hozzá egy csodálatos borítót is (nem). De legalább olyan szép zöld, mint a falam. 

2 megjegyzés:

  1. Ó, köszönöm a szép jelzőt, és örülök, hogy jó hírt hoztam neked. :)

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm:) Holnap már az enyém is lesz, nagyon kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés