2012-02-13

Átcuccoltam



Mindent megváltoztattam, a szolgáltatót, a blog címét, meg mostantól a molyos nevemmel lépek be a blogszférába is. A fríblogos sablonmódosítás sajna nekem elég lila, úgyhogy egy - számomra - barátságosabb környezetbe költöztem, ahol minden úgy fog kinézni, ahogyan én akarom. Nem tudom, korábban miért nem jutott ez eszembe, mármint a költözés, de most rendkívül boldog vagyok, hogy megtettem.
Folyamatban van a bejegyzések egy részének áthozatala blogspotra a régi blogomból, hogy azért mégse teljesen a nulláról induljak. A kinézetet majd még lehet, hogy megváltoztatom, de egyelőre elvagyok ezzel a home-made fejléccel meg a barackos árnyalatú háttérrel (amúgy mutasson nekem valaki egy ilyen színű barackot), mellesleg az egész valahogy a laptopomon ezerszer jobban nézett ki, mint itt, a pasim monitorján, lehet jól áll neki a szélesvászon. 
Remélem nektek is tetszik, és persze igyekszem majd minél többet írni, ha már egyszer. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése