2011-12-20

2012-es tizenkettes



  idén nem sikerült, elég hülyén válogattam mondjuk össze a könyveket. túl sok volt a monumentális regény, rengeteg oldallal, ezeknek féltem nekiállni. meg volt olyan is, amihez egyáltalán nem volt kedvem, vagy amibe belekezdtem, de azt mondtam, hogy ezt most inkább nem, sőt olyan is, amire azt mondtam, hogy nem, ezt SOHA. úgyhogy nem sikerült, de megmondom őszintén, különösebben nem zavar a dolog, ahogy már szerintem néhányszor kifejtettem, hangulat alapján olvasok, és egy ilyen lista nem pont ezt a típusú olvasót segíti. 

  Lobo újfent meghirdette az Eseményt, úgyhogy azért megint összeállítottam egy listát, mert hátha... annyi könnyítést megengedtem magamnak, hogy mivel a molyon összevissza nyomkodok mindenféle kihívásra (szerintem 60-70-re biztos feljelentkeztem már), próbáltam összehangolni ezekkel. ez csak nem csalás, hm? mindegy, ha az is, én így nyomom idén, vagyis jövőre a várólista-csökkentést!




1. Suzanne Collins: Az éhezők viadala

2. Frances Hodgson Burnett: A titkos kert

3. Jack Kerouac: Úton

4. Joyce Carol Oates: Bellefleur avagy a családi átok

5. Ken Follett: A katedrális

6. Elizabeth Gilbert: Hűség

7. Stefan Zweig: Marie Antoinette

8. Murakami Haruki: Birkakergető nagy kaland

9. Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak (1/5)

10. Joanne Harris: Csokoládécipő

11. Frei Tamás: A megmentő

12. Agatha Christie: Gyilkosság az Orient Expresszen


ha meg őket nagyon nem akarnám, még mindig ott az alternatív lista. 

remélem az új évre megjön az olvasási hangulatom, mert pillanatnyilag nem annyira érzem át a dolgot... 
hajrá mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése